FANDOM

Harcerska Wiki jest projektem, który stale się rozwija i z dnia na dzień powstaje na niej coraz więcej haseł i objaśnień. W związku z tym w treść niejednokrotnie może wkraść się większy lub mniejszy błąd. Dlatego też zachęcamy każdego do aktywnego przyczyniania się do rozwoju jak i poprawności wiki.

Z jakiego rodzaju błędami można się spotkać?Edytuj

Przed udostępnieniem danej informacji jest ona rzetelnie sprawdzana przez grono doświadczonych ludzi. Jedyne błędy, które można tutaj napotkać to wszelkiego rodzaju literówki lub przejęzyczenia. Niestety niejednokrotnie może się zdarzyć, że artykuły będą zbyt krótkie. Tutaj również liczymy na Waszą pomoc.

Jak długo trwa poprawa błędów?Edytuj

W przypadku zgłoszenia błędu zostaje on zniwelowany w bardzo krótkim odstępie czasu. Dzieje się tak ze względu, że wiki daje możliwość szybkiego edytowania tekstu i sprawnego przemieszczania się pomiędzy jego częściami.

Jak wiele czasu zajmuje uzupełnienie tekstu?Edytuj

Tutaj pojawia się większy problem, gdyż niejednokrotnie może zabraknąć źródeł. Aczkolwiek nie jest tak, że poprzestajemy tylko i wyłącznie na jednym źródle, więc aktualizacja i uzupełnienie treści nie stanowi problemu w większych odstępach czasu. Prosimy o cierpliwość.